Tuesday, March 10, 2009

yA sTudenT yA...

arini aku bgn awal jer. 7.15 tu awal la dalam kitab aku. erm, thanx for Mr. K sbb kjutkan aku. spatutnya pagi td ada kelas PE ya student. aku pun bsemangat gila la ya nk p kelas tu ya. heheheh apa nama.... nk jmpa kwn2 kunun. smpai kat parking jam 7.40, aku malu la plak p awal sgt. mklumlah ya... org yg g kelas sbln skali ya... heheheh.. pastu, bila kwn aku smpai ya, baru la aku ni.. apa nama... naik kelas ya. tapi tunggu punya tunggu ya... kelas batal rupanya ya. hehheheh. tuan punya "YA" x smpai2. budak2 kelas PE tau la sapa yg aku maksudkan ya student. mcm nk cekik jer aku rasa.


Nasib baik la ada ahli2 kelab aku. presiden aku (CIK JIJAH) bg nama kelab ni, KELAB PERTUBUHAN. hahaha.. kami duk rncang2 la nk g BBQ kat sedim... ni pgrm kerjasama dgn kelab pembangkang kami iaitu KELAB PERHALUSAN. ntah jadi ntah x... harap2 jadi la ya. pesanan kepada ahli2 kelab PERTUBUHAN, sambil2 jalan tu, tgk2 lah kot ada lg org yang berpotensi utk jd ahli kita. presiden kita kata kalo x bw borang, bg laman web je. isi secara online. pesanan kpd akma, x yah la ko nk halang diri ko dr makan. nnti kna tendang dr kelab baru tau. disqualified.

dah r... ntah apa aku mlalut ni. mau tdur sudah ni. ngantuk....

No comments:

Post a Comment