Wednesday, May 6, 2009

2 hari...

6 May... 2 days left... huhu... adui...

harini aku, dija, jijah n kak liza kelam kabut ckit pagi2. sbb kami terlewat bangkit... kna rush n g kat DKG 2 sbb kami akn naik huta
n sintok... x sah la bergelar plajar UUM kalo x naik utan sintok kan? this is not my first time... tp b4 tgglkan UUM tu nak la masuk utan sintok lg skali...

masa kami smpai kat DKG 2 tu, smua dah ada... kecuali jijah sbb dia ada exam, n jue pun x sbb dia dmam... bila dah smpai tu, aku balut dulu luka kaki ku yg jatuh kat pdg kota tu... kang x pasal2 kna lagi skali, mati la aku... kami guna trek yg dekat jer sbb trek yang jauh tu kna guna tali. lagipun jalan agak licin sbb smlm ujan kan... tp kami smua slamat jer... lepas kuar dari utan sintok, kami g makan2 kat Subaidah... bekpest la kunun... x pnah kami nk bekpest... yer la, bgn pun dah jam 11 slalunya...








pas makan2, aku anta deja ke YAB n spatutnya aku anta kak liza ke muamalat. tp bila dah smpai kat bwh blok, kak liza bilang malas nk naik lak... aku pun apa lagi... aku culik la kak liza balik TM... dah smpai TM, mandi2, kami tido smula. hahahaha... dashyat tol... mmg kaki tdo.

ptg, lepas jijah abis exam, kami g bkumpul lak kat dewan MAS, nk mulakan pgambaran dari ctu, tp budak2 nk kuar exam lak.. so,
tukar tmpat. kami mulakan dari fakulti kami. eh, bukan fakulti... Kolej. Kolej Sastera dan Sains. aku ni mmg gatai kalo bab ambik gmbor... sggup panjat pokok utk ambik posisi yg pelik. haha. n akmal plak, nk naik gak.. tp malangnya dia terjatuh n terseliuh lutut... hmm.. nasib baik leh jalan lagi.
pastu, kami g lak kat dataran perdana n library... 3 tahun kat cni, baru nk ambik gambor... dah abis shoot kat ctu, kami g kat Gate lak... mercu tanda UUM... tp kejap jer la sbb akmal n jue ada hal lepas tu... mlm baru kami jumpa balik kat gate tu. sbb kalo ambik gmbr sblh malam kat ctu lebih lawa....kami abis ambik gmbar mlm tu, dah dekat kul 12 mlm... kami g mkn2 dulu, then balik kolej... mlm tu... aku nangis truk la gak sbb ada smthg yg buat aku sedih... my mr.F dtg n bncang sesuatu dgn aku... aku geram la jgak... tp dia jgak yg tenangkan aku kmbali... thanx to my Mr. F... u are my best mate... n thanx to kak liza n jijah jgak... sorry jgak... kerana al, korang x dpt tido... sorry kak liza n jijah...

No comments:

Post a Comment