Friday, May 1, 2009

7 ari lagi...

1 mei... hari pekerja... hari jumaat... tggl 7 ari lagi... harini... aku n kak liza n mis president stdy sama2 d kolej ku... kenapala sem akhir baru ku knal mereka? kalau dr dulu aku knal kwn2ku ni, mgkin aku bleh jd plajar cemerlang sbb tiap hari stdy... tp nk wat mcmne... mmg dah dtakdirkn kami jmpa akhir sem... adala tu sbbnya...

sbnrnya... arini bukan stdy sgt pun... tdo jer byk sbb smlm sgt letih... aku stdy, kak liza n mis president tgk movie seram. COMING SOON... aku x join sbb aku mmg penakut... tgh2 dorang duk mjerit2 tu aku pun tetido. smpai la jam 5.45, kak liza kjutkn aku sbb kami ada mkn2 bsama kat kolej petro. dah siap2, kami g la mkn n pastu aku g kolej muamalat. smbil2 tggu kak liza mandi, aku g lepak umah miss Sya dulu... dah siap smua, kami balik TM smula... pastu tggu mis president lagi... kami stdy lg... tp tdo jer lebih... aku rasa happy sgt sbb duk guling sama2. kami mula la fkir, kalau la kami smua 7 bradik pmpuan ni duk 1 umah sewa... mcmne la agaknya ya? hehe...

hmm... arini... aku agak sedih la... sbb mggu hadapan, hari yang sama, merupakan hari terakhir kami d UUM. mggu hadapan, hari yang sama... akn memisahkan kami 9 org... mggu depan hari yang sama... ntah d mana kami semua berada... membawa haluan masing2 pulang ke kmpung halaman... n mulai mggu depan hari yg sama juga... kita xkn ada pluang sperti skrg lagi... aku harap, kita smua dpt hargai masa suntuk yg kita ada ni... cuba elakkan perselisihan faham... saling memaafkan dah saling menyayangi... itu harapanku... aku sayang korang smua! NIK JUELIZHA IRDALYA DEMALJA...

No comments:

Post a Comment