Friday, November 21, 2008

Hermm....

Haliu smua... lama dah aku x update apa2 kat cni. bukan teda crita, tapi masalahnya broadband aku ada masalah. skg ni dalam proses claim warranty lagi.. seksanya hidup tanpa broadband...

hmm, dua tiga ari lepas, teda apa pun yg menarik. just bz dgn exam. then bz mngemas barang2 aku utk disimpan dalam pantry. mo cuti sudah kan ni... kena la simpan barang. kadang2 aku pun pelik la dgn UUM ni. knp x bg kami biar je barang kat bilik? cuti 4 mggu ja. tapi bilik smua clear. korang bayangkan, tiap kali mula sem baru, kena setup smula bilik tuh. penat wooo.... naseb baik tggal 1 sem je lagi. kalo x, kurus aku gara2 kemas bilik. haha

Hari ni, aku kuar dgn Miss Syarizan. lecturer mudaku. kami g makan steamboot kat old country. pada perancangannya, kami nk p 4 org, tapi fini exam, so, tggl 3 org. tapi last minit plak, najib sakit kpala n x jadi ikut. jadi... tggal la aku n mis sya. korang bayangkan, kami 2 org je, ngadap smua mknan tuh. nk pingsan aku! tp beeesssst! aku lupa lak nk bawa card reader ni. kalo x, bleh aku sertakan gmbarnya. haha. lain kali la.

esok pagi, aku ada exam. last paper ni. managerial communication skill. aku nk buat cepat2, then kuar awal. sbb aku nk g setelkan kreta aku. lusa mo balik sudah... huhu. drive sndiri dari UUM - klntn. penat siot... doakan aku slmt smpai k...
hmm... dah balik nnti, aku ada interview kat Renassance Hotel. utk pengambilan utk praktikum. agak takut jgak nk g interview ni. aku akn buat yg terbaik kerana aku suuuuka bidang perhotelan. wish me luck k.

okla, aku kna smbung study dah.. kalo x. alamatnya menggoreng la aku esok...
c u later... daaaa

No comments:

Post a Comment