Friday, November 7, 2008

ReLaX LePas eXaM


Phew... I've finished my Communication and Negotiation paper. I think... I did it very well... As I said yesterday, it's not difficult. kacang jak tuh. (haha, berlagak kunun). I think i can get an A. Maybe... hehe. hopefully la...

Lepas ja abes exam, aku laaaaari balik bilik, tukar baju. Nak tau aku g mana? haha. Aku g jmpa pakcik bakar2. rupanya makcik bakar pun ada skali... lama sudah x jmpa makcik bakar... naseb baik dia ingat lagi kat aku... kalo x... aku x nk p dah. ngeh ngeh...

herm... aku dah try nk perbaiki blog aku nih... macamne nak letak ruang shout out weyh?... adei... aku dah try punya try, x dpt jgak. geram ngak aih! lagi satu, nk tmbah jadual aktiviti. aku tanya punya tanya, teda pun yang tau. tak pa la hangpa....

Ni, dah abes exam dua paper. ada lg 4 paper menanti. tapi lambat lagi... 11nov. sementara tu, aku nk enjoy dulu. mlm ni aku nk relax jak. mo tgk citer thai. Chocolate Love. best jgak tuh... lakonan Piyada Akkaraseranee atau lebih dikenali sebagai
Oam Piyada di Thailand. Aku suka tgk minah ni berlakon sejak aku tengok citer The Princcess dulu. sedih wo... Masa tu aku tgk dgn Fini n Minda. Kami tgk dari senja smpai pagi esoknya. non-stop. jam 10pagi baru tido. Lepas tgk tu, tak sempat nak buat apa dah. Yang terguling atas lantai n atas sofa, tido tempat tu jgak. tak larat dah nak masuk bilik. Semua mata bengkak sebab nangis tengok Anothai n Nara Kumari. huahua. yang paling teruk, rumet aku la. mata macam kerang bila dia bangun. wakakakakaka...

k la, aku nk g dapatkan crita dari kak Z dah nih... update lain kali. daaaa....

No comments:

Post a Comment