Sunday, April 26, 2009

12 days...

26 April... 12 days... not much time for us to be together anymore...

harini aku dah dapat rasa kesedihannya sbb arini exam PE... ini adalah paper terakhir yang melibatkan kesemua bradik NIK JUELIZHA IRDALYA DEMALJA... cepatnya masa berlalu... pagi sblm g exam, dja, kak liza n jijah dtg bilik aku... kami berbincang ckit lagi pasal bahagian esei... x faham sbb just ada point jer dlm note. bila tiba masanya, kami pun g la Dewan Kolej MAS. aku ni kuat menyusun tempat duduk sebagai strategi... smpai kna sound kat pakcik ketua pengawas peperiksaan. malu aku... ala pakcik, saya bukan nk meniru sgt pun... saya just nk duduk bersama dgn kwn2 saya jer... xkn tu pun salah? ini adalah kali terakhir utk kami bersama dalam dewan peperiksaan... tp cian kat nik... terduduk jauh ckit dr kami. nik, aku nk mintak sorry... gagal pertahankan tmpat duduk ko... aku siap mnjawab lebih awal... kalo ikutkan hati mmg aku kuar awal... tp sbb nk bsama kawan, aku tetap dalam dewan shggala masa tamat.

pas kuar dr dwn, kami masing2 balik bilik la... aku balik setelkan assgment Profile pensyarah yg blum siap tu, n kemas beg sbb aku out-station 3 ari... hmm... dah terpaksa, nk wat mcmne... jam 5.30, kami kumpul d petro. arini, smua hadir... best sgt. trima kasih byk2. dpt jgak kita smua bkumpul b4 aku outstation. nnti aku x da dcni, pasti aku akn saaaaaangat rndukan korang...


No comments:

Post a Comment