Wednesday, April 15, 2009

23 hari lagi...

ari ni 15 April... adalah hari ke 23 hari yang terakhir... mulai hari ni, aku akan cuba updatekan segala aktiviti aku bersama sahabat2ku... apa kami buat di hari2 terakhir kami...

pagi tadi kami smua ada exam AUDIT KOMUNIKASI di Dewan MAS... jam 8.30-11pagi... paper tu boleh tahan la jgak.. nk kata senang x, susah pun x. wpun kawalan ketat, sempat lagi kami tolong2 bg jwpn. hehe... smgt kawan. tapi, bila aku dah siap jwb, aku x keluar dewan awal sperti biasa. aku stay dlm dewan sehingga la masa tamat. aku tgk sekeliling dewan tu, pasti aku akan rindukan saat aku exam d dwn mas... itu adalah kali terakhir aku berada dalam DEWAN MAS sblm majlis konvokesyen nanti... hmm, after abis exam, kami berpecah, stgh pergi UIL utk follow up pasal tmpat praktikum, stgh lg pergi makan...

petang, jam 5 kami keluar g changlun... mcm biasala, untuk lepaskan tension, kami g berkaraoke... tu baru habis 1st paper.. haha... mcm dah habis smua jer... x pe, kami ada lg yg lebih gempar bila habis paper nnti. tungguuuu... ha, habiskan masa sejam lebih d ctu, kami g plak pasar malam... PMC... g mlawat gerai2 d ctu. hehe.. aku beli anak ikan... n B tertipu... huahua.. disangka anak ikan mas hidup... rupanya kuih bentuk anak ikan. pas beli mknan kat PMC, kami g lepak kat kedai Rusni depan c-mart, mkn ramai2 kat ctu...

kul 10mlm baru kami balik UUM... tp x terus balik bilik pun... kami singgah d depan canselori utk ambik gmbar sbb kebetulan masa tu lampu kaler2 tu terpasang n pancutan air pun terpasang.. apa lagi, posing sakan la kami... melompat2, pelbagai gaya... smpai berpeluh2 ni ha... smua gambar tu sila tengok di my friendster la ek... x larat nk upload d cni...

hmm... esok, ada ada 2 ahli akan balik kampung sbb ada gap... tggl la 7 bradik... apa xtvt esok ek? hmm... tgk la dulu...

No comments:

Post a Comment