Saturday, April 25, 2009

13 hari...

arini dah 25hb dah... tggal lg 13 hari... orang kata... usah dihitung hari2 itu... tapi bagi aku, kalo aku tidak menghitung, bermakna aku gagal merancang... n gagal mengisi sisa waktu yang ada ini dengan aktiviti2 bsama NIK JUELIZHA IRDALYA DEMALJA... biar la kalo perancangan aku gagal, asalkan aku tidak gagal untuk merancang.

hari ni, seperti smlm... aku n kak lieza stdy d library... cuma bezanya arini tmbah lagi seorang. pido... kami ambil bilik yg smlm juga... arini kami bincang pasal PE sbb esok ekjem... n ntah mcmne, kak lieza terlintas nk tgk soalan sem lepas... sioknya kami bila tgk soalan tu sama dgn tips yang kami dapat... senang la keje kami.. hehe. so, kami discuss skit n cari jwpn... sempat juga kami ambil gmbar... almaklumlah... mmg kami ni kan geng terlampau... terlampau obses dgn lensa kamera.














kami kuar dari library jam 4 ptg. tu pun sbb kna halau... bukan sbb kami bising. tp arini lib buka smpai jam 4.15 jak... hmm... x beshnya... pas balik, dalam jam 6, kami g makan d petro... arini x smua ahli yg hadir.. 6 org jer... tp x pe la, asalkan x mkn sorang2... wpun bukan smua hadir, tetap ceria dgn adanya mis president kami... tapi... ia tetap tidak akan sama dgn suasana bila 9 bradik kami berkumpul...

No comments:

Post a Comment