Tuesday, April 21, 2009

18 days...

20 April... tinggal 18 hari jak lagi.... arini hari blajar. hehe... awal2 lagi aku n akak g library... janji jam 8pagi, tapi gara2 tdo lewat, jam 9 juga baru kami pergi... booking bilik perbincangan dari jam 10pagi hgga 6 ptg... ari ni kami kna stdy sbb esok exam... ahhhh.... sakit otak ku bila sebut2 exam ni...

esok aku exam 2 paper... pagi tu exam Communication Law n ptg lak Asas keusahawanan... aku sempat tgk2 Law jer la. asas tu aku harap mudah jer la. x sempat aku nak tgk asas tuh. Law tu pun aku tulis nota kecik jer, mlm2 nnti baru aku baca. bagus x cara aku blajar? esok exam, arini br nk buat nota. hahahaha... last minute.

lebih kurang jam 2 gtu, abg long datang... hehe. ndak mau dtg kunun... akhirnya sampai jugak kaw... akak n abg long sempat la duk bincang2 pasal soalan asas keusahawanan yang sem2 lepas... mau tergelak pun ada aku tgk durang ni... slalu bercakar. c abg long plak, smua jwpn kna ada bukti. "jwpn dia A".... abg long lak, "mana bukti? mana? tunjukkan". hehe... c kak long lak mula la geram.. suka bah aku tgk durang gurau2. hehe... skali skala ada jgak akmal dtg kat bilik kami tu... knapa dia x duk bsama kami? sbb... dia kna teman cik abg sandakan dia stdy... mana bulih kami ganggu...

kami duk g lib smpai jam 5.45 ptg... pastu kami trus g kolej petro... makan lagi.. tp arini aku saaaaangat sakit hati sbb kna tggu lama masa nk ambik mknan. dah la akak dah sakit perut, aku lak x suka himpit2 dgn org... isssshhhhhhhh... geram ngak aih! mcm biasa, pas makan, balik....

pnat aku arini.. aku sambung stdy ckit b4 tdo... hafal pasal akta hakcipta n kes. sakit otak aku ni... tito dulu...

No comments:

Post a Comment