Thursday, April 23, 2009

15 hari...

arini dah 23 April... maknanya tggal 15 hari je la utk kami bsama...

pagi tadi aku exam KP... jwb mcm tu je la... faham2 la org x stdy... tp boleh la... x da la smpai tgglkan kosong... jawab la jua apa yg aku tau tuh...

habis jer exam, aku balik jak la. niat d hati mau g lab terus.. tp bila dah terbaring kat tempat peraduan ku... alamatnya ngantuk la... nak tdo la jwbnyer...


tp masa tu aku tgh msg2 dgn my sis... hampir terlelap, trus terjaga bila dpt msg.. smpai la aku btul2 dah nk tdo, my sis bilang dah bleh tau penyelia praktikum kami. aku pun terus bangun n bersiap trun lab nk tgk sepa penyeliaku... aku berdebar gila sbb Jue dapat Prof Madya Dr. Che Su.. aku takut la kot aku dpt dr.Che Su gak... tp geramnyer aku bila smpai tu tgk2 teda pun dlm portal... rupanya... kna tgk d fakulti... hmm... sajer je.. nasib baik la ja'a tlg tgkkan utk kami smua. thanx to ja'a... aku dpt Pn. Adibah Ismail... hmm.. dah la aku x knal.. apala nasibku nnti. tp aku bernasib baik sbb Akmal sama penyelia dgn aku. x da la aku takut sgt.

pas aku setelkan apa yg patut kat lab, aku naik bilik utk bsiap ke Yab.. arini kami akn mkn ptg kat sana... janji jam 5.30... tp jam 6.30 jua br smpai smuanya... hmm... kami borak2, ntah mcm ne, tersebut plak projek nk g Klntan n Ganu... wah.. beshnya kalo smua dpt g... tp x tau la lagi mcmner... mcm x jadi jak... tgk la dulu nnti. sbb byk lg projek kami ni...

harini x byk aktiviti pun... just mkn jer... tp bermakna jua bg aku... as I said, the time that we spend together is very precious... because we're running out of time...


No comments:

Post a Comment