Friday, April 24, 2009

14 hari jer....

24 April... dihitung2.. tggal lagi 14 hari... hmm... 2 mggu la kiranya...

Arini... aku n Kak Liza g duk library lagi... asalnya nk study utk paper P.E kunun... tapi... bila dah dpd tenet laju... study tolak tepi..
. arini kami bertukar bilik perbincangan pulak... x ambil bilik paras 4 sudah... yg tu berlatar belakangkan dewan MAS, yang kami ambil arini ialah bilik perbincangan paras 3... berlatar belakangkan dataran perdana... crita d library... x da apa sgt pun... sbb bila masing2 dah dpt online, kalo ckp apa2 pun, "engage" atau "pending"... geram jgak aku.


Jam 5, abg long ajak kak long g makan... tp aku jd penemannya... ish... jd pengacau pulak aku nih... kalo nk biar dorang kuar bedua, sah sah kak long tak nak. sebenarnya... abang long ada perancangan utk kak long.
.. aku jd pembantu utk bawa kak long... pndai jgak aku ni blakon... Mula2 kami g makan... kat round about dpn gate jer... pastu aku kata nk p kuala perlis... nk tgk matahari terbenam kunun... padahal aku saja jer nk kasi abg long tu bg surprise kat kak long masa matahari terbenam. mau kasi kenangan terindah la kat dorang... selain tu, aku pun tringin gak nk ambik gmbar masa matahari tpedam tuh.. hehe... apa terjadi kat sana? rahsiaaaa... ngehngeh...

pas dah setel agenda kat tepi batu2 tu, abg long bw la kami p mnum n makan lagi. n terkejutnya kami bila tgk kete Jue ada d ctu... cuak kak long n abg long. huahuahua... masa nk balik tu baru la kami g tegur Jue... tp dia ndak nmpak jgak abg long. hehe... kalo nmpak, kontroversi ow... tp aku pun bikin kontroversi jgak d cni... biar la... yg penting, perancangan abg long berjaya.

jam 10 baru kami masuk UUM... penat n ngantuk... tapi smua tu berbaloi sbb dpt bahagiakan kak long n buat dia happy... sementara kami masih d cni... hargai masa yg ada...


No comments:

Post a Comment