Saturday, April 18, 2009

20 days...

arini 18 April dah... tinggal 20 hari jer... uwaaaaaaaa..... semakin singkat masa nih... esok, Jue lak nak balik kampung... adui, tggal lagi 5 bradik jer...

arini aktivitinya? hmm... ptg td g makan kat tepi tasik kat cafe kolej petro... mkn dgn akmal, ja'a n pido' jak... yg lain x dpt hadir... lepas makan, kami keluar g changlun... 1st time aku naik moto g changlun... kami pnjam motor mis president. thanx byk2 mis president... erm... sapa bw? yg pasti bukan aku la... jadi pembonceng pun dah kalut, apa lagi kalo aku yg bw... haha... kami kluar dalam jam 6.30... asalnya nk teman akmal cari sliper jer... dah bosan pakai tumit tggi bilangnya... carila sliper yg x da tumit... habis kedai d changlun tu kami round. A-wang, cmart, kdai pallas, bata, verns, kdai bodoh n last skali br jmpa slipar yg berkenan di hati dia... kul 8, kami baru la start moto nk balik UUM. takut jgak aku lalu kat jalan kmpung tu. tp aku duk senyap jak la... hehe. yg penting, slmt smpai... sbnrnya best naik moto ni.. cuma bahaya je la...

kul 9, baru aku smpai bilik aku... teringat lak kata2 mis president td... "yang x da kreta, nak naik kreta. yang ada kreta, nak naik moto lak" haha... kami kena la sbb aku dgn akmal dua2 ada kreta, tapi nak naik moto lak... ala mis president... kadang2 nk jgak naik kreta tayar 2...


No comments:

Post a Comment